michael kors väskor från stora och glad top

väskor från stora och glad top konsumentverket ”tester av 10 sopsäckar

i sitt modiga test av tio nationella märken av stora sopsäckar, glad knytband starkare med mindre plast och kraftig i handtaget med oparfymerad lukt block knytband toppat tittarsiffrorna.

bland de påsar testas, cr finns stora skillnader i prestanda.cr används två tester för att mäta påsar ”kan: i det första testet, testare” placerad väskor i olika michael kors slödder korgar fyllda med burkar wienerkorv och skivstång vikter och lyft dem för att se hur mycket de kan vänta tills de slet.i den andra provningen, testare ”med apparaten att lyfta upp väskorna med ett ökande antal skivstång vikter till väskorna är sönder.

när de högst rankade glad och påsar lyftes upp av block, de och andra höga nominella väskor som hölls om 50 kilo skivstänger innan sträcker sig som kola och minskar deras last.lägsta nominella väska, ledamot är mark (sam clubs), misslyckats med cirka 35 kg.

cr är testare informera konsumenterna inte köpa soppåsar endast på grundval av varumärke: även om att forceflex var nästan lika bra som sin brandmate, kraftig cinchsak gjorde lite värre än rejält i handtaget.mer också att du inte får en bättre väska: 7% kirkland underskrift (costco) påse outscored 23% ultra tuf.(nu).

i grund och botten, för tunga, prova en av cr rekommenderade väskor.om du använder påsar för lätta skräp, såsom i badrummet, anser att mindre dyra kirkland underskrift.

konsumentve michael kors rket är världens största oberoende produktprovning organisation.med mer än 50 labb – test center, och undersökningen research center, ideella som tusentals av produkter och tjänster som årligen.grundat på 19 michael kors 36, konsumenternas rapporter har över 8 miljoner ab michael kors onnenter sina tidningar, webbplatser och andra publikationer.

juni 2012the material ovan är avsett för legitima nyheter enheter endast; det får inte användas för reklam eller marknadsföring.konsumentverket är en expert, oberoende organisation vars uppdrag är att arbeta för en rättvis, och säker marknad för alla konsumenter och ge konsumenterna möjlighet att skydda sig själva.vi accepterar ingen reklam och betala för alla de produkter vi test.vi står inte i skuld till något kommersiellt intresse.våra värderingar och de rapporter som uteslutande är avsedda för användning av våra läsare.varken de behörigheter och de rapporter som kan användas i reklam eller för andra kommersiella ändamål utan vår tillåtelse.konsumenternas rapporter kommer att vidta alla åtgärder för att förhindra att öppna för den kommersiella användningen av material, dess namn eller namnet på konsumentverket.thomson reuters journalisterna utsätts för en redaktionell handbok som kräver en rättvis presentation och redovisning av intressen som berörs.