michael kors väskor ge vika för varaktiga u

väskor ge vika för varaktiga underskrift handväskor

milano, italien – väskan stjärna bara brann för ljust.de måste ha handväskan underverk, som flög ut ur lager före faller till plötsliga glömska, har ersatts av något mer bestående: underskrift väskor. michael kors

där väskor har funnits sedan sätt smält samman med kändis hermes har birkin, fendi baguetterna, gucci luffare, och så vidare, men de håller på att bli en hörnsten i brand – strategin, som fungerar som ett flaggskepp.dessa är väskor så exklusiv och varaktiga de har kommit att bli en symbol för den etikett som de ansvarar för.

de andra kommer tre storlekar, från en miniversion lämpliga för kvällen med en större transporten, och har många iterationer, av läder, python, krokodil, stingray, kalv och fox.priset varierar från $1650 till 27 000 dollar.

ferragamo underströk generationsövergripande strävan efter väskan, som återspeglar företagets tre generationer familj historia, med en online – kortfilm projekt med mor och dotter och syster par från ikoniska familjer, inklusive mariel hemingway o michael kors ch hennes dotter langley hemingway fox, som är utstationerade på varumärket webbplats.

mariel hemingway sa att hon hade michael kors inga problem att skriva på för projektet.hon länge beundrare av ferragamo och uppskattade familjeband och möjlighet att arbeta med sin dotter.

punkt mode är inte för folk att gå på röda mattan.det är så folk kan leva livet på modet, elegant och vacker i en värld som de arbetar i, hemingway.

hemingway dotter har varit provköra en mini – svart fiamma, som hon sa är perfekt för hennes livsstil.

är inte den tjejen med portföljen.jag är flickan som tar lypsyl, en plånbok och min telefon, langley hemingway fox sa per telefon från new york.

det är ingen överraskning att finslipa sin väska varumärken är fokus.tillbehör som har visat sig recession resistenta och ekonomiska dragkraft ger de modehus gör det mer kritisk för varumärken för att utveckla en ikonisk väska, som står som en helt flaggskepp punkt, sa ginger reeder av nieman marcus.

med försäljningen av lädervaror den snabbast växande segmentet för lyxprodukter, det finns plats för alla hus har en ikonisk väska, mest, reeder sa.den globala försäljningen av lädervaror, utom skodon, uppgick till 36 miljarder euro (50 miljarder dollar) förra året, nästan en michael kors tredjedel av lyx försäljning, enligt en studie från bain co.

i slutändan, kunden kommer att besluta vilken påse blir där.

att folk inte vill köpa en ny väska varje säsong, men vill ha en väska det är elegant och välgjord och varar.själv har stått inför den frestelsen.hon gjorde motstånd mot en vän erbjuder för att hämta louis vuitton – snabbt graffiti väska i paris i sina glansdagar och drabbades av en väldigt synd när hon såg att de priser som den senare tilldragande på e – bay.

samlingen nu omfattar både ikoner och personliga skatter, inklusive en birkin väska, en gucci väska att hennes mamma köpte henne i italien för ett decennium sedan och en goyard väska, som hon sa att nu skulle vara ur sin prisnivå.för mig, när jag köpte min ikoniska väskor, det var inte så tokig som de är nu.associated press, 2014